Sebarang Masalah atau Kerosakan adalah Tangungjawab Anda -Aditas

- Tutorial / Deface / Tools / Berita Hacker / tip

SpyHunter Lindungi PC Dari Program Berniat Jahat!





Assalamualaiikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca [CI] yang dihormati, sudah lama saya tidak menulis artikel di laman blog Cyber It ini

Diantara salah satu cara membuang keylogger (spyware) adalah dengan mengunakan perisian anti Spyware dari SpyHunter.


SpyHunter adalah satu program yang melindungi komputer anda dari pelbagai jenis serangan malware terbaru, trojan, rootkit dan program program berniat jahat yang lain.

" SpyHunter secara automatik dikonfigurasikan untuk memberi anda perlindungan optimum dengan interaksi terhad! anda hanya perlu memasang perisian ini pada komputer anda untuk perlindungan yang berterusan. "

Malware yang terus berkembang dan merbahaya pada masa kini sentiasa mengelakan dirinya dari dikesan oleh mana mana program Anti Spyware tetapi tidak dengan SpyHunter.

SpyHunter direka dengan teknologi yang canggih untuk melawan ancaman malware yang merbahaya dan menawarkan keupayaan penyesuaian tambahan bagi memastikan setiap pengguna dapat memenuhi keperluan khusus mereka.

Diantara Ciri Ciri SpyHunter:
Perlindungan Malware, mengesan , membuang dan menghalang spyware, adware,rootkit, keylogger, cookies, trojan, worm dan lain lain jenis malware.
Perlindungan sistem dari mana mana proses yang cuba untuk mengeksploitasi malware ke dalam windows tanpa disedari pengguna
Kemas kini definisi malware harian memastikan perlindungan lengkap daripada ancaman malware terkini.

Bagaimana Spyhunter berfungsi

Muat Turun SpyHunter 4



1 comment

10 October 2013 at 18:24

betul punya salin seketul entri aku pastu tukar nama je.. wahahahha

Post a Comment - Back to Content